Sık geçen başlıklar

nikimnesikim 4

ekşi profili
ülkenin cumhurbaşkanı tasarruf genelgesi diyor, 18 gün sonra kastamonu üniversitesi'ne 11 milyon tl'lik kapı ihalesine çıkılıyor.
insan haliyle merak ediyor, rektörün parası mı çok, beyni mi yok yoksa korkusu mu yok?
haramzadelerin kapısı tık tık
bıkmadınız bu şatafattan, her gün milyon tane küfür yemekten!
buradakilerin taze fasulye, pırasa, enginar gibi glisemik indeksi son derece düşük sebzeler ve bunların bağırsak sağlığına olumlu etkilerini bilmemelerine, yok leş gibi kokuyor, yok bu da yenir miymiş gibi abuk sabuk laflar etmelerinden gına geldi. ota boka başlık açılıp yorum yapacaklarına biraz da bunlara kafa yorsalar belki birilerine bir faydası olur. modern zamane yemeklerini yiye yiye önü başka arkası başka yere giden vücutlar işte hep bu glisemik indeksi yüksek olan şeyler yemekten. taze fasulyeye kurban olun ibişler, kötü pişirmek için süzme salak olmak lazım!

edit: sinirden imla, harf, anlam ne varsa yanlış yapmışım. sebze yiyin ulan develer, bol bol!