taze fasulyenin vekili olarak size hakaret davası açarım. onun hakkında düzgün konuşun.
Sık geçen başlıklar
taze fasulyeyi kendi rızasıyla severek yiyen insan 8
ekşi'de görbok içinde hazırlanmış soslu döner yiye yiye beyni erimiş ergen irilerinin anlamayacağı insandır.
bu sikik beslenme şekliyle başlık açabilecek kadar zeki olmanız bile mucize zaten.
kodumun yürüyen kolesterol reflücanları taze fasülyeyi beğenmemiş aq.
bu sikik beslenme şekliyle başlık açabilecek kadar zeki olmanız bile mucize zaten.
kodumun yürüyen kolesterol reflücanları taze fasülyeyi beğenmemiş aq.
gayette güzel yanına bir de bulgur pilavı yoğurt veya cacık miss
buradakilerin taze fasulye, pırasa, enginar gibi glisemik indeksi son derece düşük sebzeler ve bunların bağırsak sağlığına olumlu etkilerini bilmemelerine, yok leş gibi kokuyor, yok bu da yenir miymiş gibi abuk sabuk laflar etmelerinden gına geldi. ota boka başlık açılıp yorum yapacaklarına biraz da bunlara kafa yorsalar belki birilerine bir faydası olur. modern zamane yemeklerini yiye yiye önü başka arkası başka yere giden vücutlar işte hep bu glisemik indeksi yüksek olan şeyler yemekten. taze fasulyeye kurban olun ibişler, kötü pişirmek için süzme salak olmak lazım!
edit: sinirden imla, harf, anlam ne varsa yanlış yapmışım. sebze yiyin ulan develer, bol bol!
edit: sinirden imla, harf, anlam ne varsa yanlış yapmışım. sebze yiyin ulan develer, bol bol!
yassı çalı fasulyesini, taze domates ve hakiki sızma zeytinyağı ile soğuk soğuk yememiş insandır..
yanında da buzz gibi bir cacık.. üstüne biraz da nane of off..*
yanında da buzz gibi bir cacık.. üstüne biraz da nane of off..*
etsiz, zeytinyagli bir sekilde dikey olarak ortadan ayrilarak pisirilmis ve ertesi gun soguk sekilde servis edilen bir taze fasulyeye asla hayir diyemem. bir de pisirirken icine 1-2 kup seker, salkim domates rendesi koyulduysa enfes olur. sahsen ben oyle pisiriyorum ve ilk gun degil ertesi gun yiyorum. taze fasulyeyi ilk gun yiyebilen insan diye bir baslik olsaydi ona olumsuz konusabilirdim. cunku bazi yemekler ertesi gun daha iyi oluyor.
şöyle bol domatesli zeytinyağlı yanına da bulgur pilavı ve cacık varsa tadından yenmez
zeytin yağlı ve bahçe domatesiyle yapın bakalım sevilmiyor mu ?