Sık geçen başlıklar

insan i mahlukat 2

ekşi profili
oyuncular olarak hepimizin sevdiği ama remake ya da remasteri yapılmamış oyunlar vardır. son zamanlarda oyun stüdyoları çok fazla remaster çıkardı hatta bazı oyun stüdyoları bu işin tadını bile kaçırdı . (bkz: naughty dog) (bkz: the last of us). benim remake'nin çıkmasını istediğim oyun command & conquer red alert 2. oyunu yapan westwood studios kapandı ama oyunun hakları büyük oyun yapımcı ve dağıtımcısı olan electronic arts nam-ı diğer ea games'e ait. command & conquer remastered collection adı altında remake yaptılar ama ilk iki oyunun remake'ydi bu. bence bu serinin en önemli oyunu command & conquer red alert 2'dir. umarım bir gün remake'ini görebiliriz. duy sesimi ea games!