oyuncular olarak hepimizin sevdiği ama remake ya da remasteri yapılmamış oyunlar vardır. son zamanlarda oyun stüdyoları çok fazla remaster çıkardı hatta bazı oyun stüdyoları bu işin tadını bile kaçırdı . (bkz:
naughty dog) (bkz:
the last of us). benim remake'nin çıkmasını istediğim oyun
command & conquer red alert 2. oyunu yapan
westwood studios kapandı ama oyunun hakları büyük oyun yapımcı ve dağıtımcısı olan
electronic arts nam-ı diğer
ea games'e ait.
command & conquer remastered collection adı altında remake yaptılar ama ilk iki oyunun remake'ydi bu. bence bu serinin en önemli oyunu
command & conquer red alert 2'dir. umarım bir gün remake'ini görebiliriz. duy sesimi
ea games!