Sık geçen başlıklar

sistemdebisikintivar 1

ekşi profili
mühendis olup elli yaşına yaklaştıysan ve müdür, direktör vb olamamışsan ayvayı yedin. birkaç yıla ıskartaya çıkarsın... sonra ne olacak ? daha emekliliğe yıllar var.. ama doktor olursan uzun yıllar mesleğini icra edebilirsin

edit : yazılım mühendisliği hariç