mühendis olup elli yaşına yaklaştıysan ve müdür, direktör vb olamamışsan ayvayı yedin. birkaç yıla ıskartaya çıkarsın... sonra ne olacak ? daha emekliliğe yıllar var.. ama doktor olursan uzun yıllar mesleğini icra edebilirsin
edit : yazılım mühendisliği hariç
27.03.2023 · 5. sıra
sistemdebisikintivar
26.03.2023 09:53 ~ 10:42