Sık geçen başlıklar

doktor mu olsam mühendis mi olsam ikilemi 2

ekşi'de gör
mühendis olup elli yaşına yaklaştıysan ve müdür, direktör vb olamamışsan ayvayı yedin. birkaç yıla ıskartaya çıkarsın... sonra ne olacak ? daha emekliliğe yıllar var.. ama doktor olursan uzun yıllar mesleğini icra edebilirsin

edit : yazılım mühendisliği hariç
doktorluk bir meslek değil hayat tarzı adeta askerlik gibi. biraz idealist olmak lazım ve çokça da özverili.