Sık geçen başlıklar

fatihim 1

ekşi profili
gün içerisinde atılan 3 smsten sonra saat 00.00 a kadar sms ücretsiz kampanyaları vardı. muhabbet tam saat 00.00 a doğru güzelleştiğinden yeni günün ilk dakikalarında hemen 3 ücretli sms i atardım. 10 dakika sonra muhabbet biter iyi geceler mesajına konuyu bağlardık. bir sonraki gece yarısına kadar mesajlaşmazdık sonra da :)

he bide çağrı atma vardı.. hele ilk çağrı ondan geldiyse senden mutlusu yoktu be sözlük :)

90 çocuklarına selam olsun…