Sık geçen başlıklar

pepperonipizza 1

ekşi profili
kendini milliyetci olarak goren birisi olarak bir sakinca gormedigim mektuptur. adam kendini sakin sakin ifade etmis.

edit: akp ile ikinci yuzyilina girecek bir ulkede ne milliyetciler ne kurtler herhangi bir guc/soz sahibi olamazlar diye hatirlatmaya gerek var mi bilmiyorum. yine de yazayim. 3 gunde deprem bolgesine ne olcude mobilize oldugu belli olmayan bir ulkede, ulkenin iyiligini isteyen parlamenter sisteme gecer ve sorunlarin tartisilmasi icin gerekli ortamin saglanmasi yonunde oyunu verir. bence.