yine milletçilere götümüzle gülme fırsatı doğurduğu için demirtaş'a sevgilerimi gönderiyorum.
---
"sayın başmilliyetçi, siyasal islamcılar 13 sene sonra ilk defa seçim kaybettiler. gelin koalisyonun başbakanı olun, ülkeyi bu adamların elinden alalım"
millyetçi: "yok ben gidip onlara stepne olup ülkede rejim değişikliği yapmalarına yardım edeceğim ve türkiye tarihinde görülmemiş bir ekonomik ve sosyal yıkıma neden olacağım. 8 sene, ülke kaynakları belli bir zümreye peşkeş çekilirken üç beş kadro almak için buna hiç ses çıkarmayacağım."
"bravo! bölücü değil! süper!! bölmedi! başkoymuşuuum.."
---
demirtaş: "uzattığımız her eli geri çevirmelerine, masaya oturtmamalarına; beni ve binlerce siyasetçimizi içeri atmalarına, seçilmiş belediyelerimize kayyum atamalarına, gelirimize el koyup partimizi kapatmalarına rağmen seni başkan yaptırmayacağız. ittifaka destek olmaya hazırız. herhangi bir koşulumuz yok. tek isteğimiz siyasi olarak muhattap alınmak.
"terörörisssstt!! allah belanı versin!! bölücüüüüü!"
---
anlıyorum korkunuzu ey moloz yığını.
türkler ve kürtler sorunlarını medenice çözerse bizim ekmeğimiz kesilir, yok oluruz diye korkuyorsunuz.
kokuşmuş siyasetinizle beraber siz de yok olacaksınız o kesin de, ülkeyi de beraberinizde götürmenize engel olabilecek miyiz onu merak ediyorum. ülke bölünücek paranoyanız sayesinde, ülkeyi bölmeden yekpare bir şekilde yok edeceksiniz.
kesin olm çenenizi biraz. utanın biraz lan.
10.03.2023 · 27. sıra
bigboned
09.03.2023 07:09