Sık geçen başlıklar

gitmek mi zor kalmak mi 1

ekşi profili
https://www.veed.io/…sharingwidget=true&panel=share

vidyodan da anlaşılacağı üzere hiçbir ekip yok, insanlar enkazların altında kaderlerine bırakıldılar. şunu görüp lütfen birileri müdahale etsin.

edit: gökhan zan durumu anlatıyor.
https://twitter.com/…tatus/1622632893821353984?s=19

edit2: adıyaman merkez de aynı durumdaymış. avrupadan geç de olsa 13 ülkeden yardım geliyormuş.

https://opolitik.com/…-kurtarma-ekipleri-gonderiyor

edit3: deprem sahasında gönüllü çalışmak isteyenler için başvuru formu.

https://form.jotform.com/230361452031037