850-900 askerle kaç tane enkaza yardıma gideceksiniz hulusi?
yahu bilmediğimiz bir şey mi var? asker nerede? bu ordu natonun en büyük ordularından değil mi? neredeyse 1 milyon asker polis besliyoruz. böylesi günde görev verilmeyecek de ne zaman görevlendirilecekler.
depremde ilk 24 saatte kurtardın kurtardın. sonrası mucize. hava buz. neyi bekliyorsun hulusi?
bu devlet, bu asker afette tüm gücüyle halkına hizmet etmek zorunda. 800 900 askerle ancak çorba dağıtırsın. insanlar ölüyor. neden askeri, polisi şehre konuşlandırmıyorsun? koordinasyon merkezinin başında kim var? lojistik işinde ordu neden yok? yenilgiyi kabul mu ettik? enkaz altındakilere sela okuyup, kalanlarla mı devam edeceğiz? çıkıp anlatın kardeşim. plan nedir? bizler de bilelim ne yapabileceğimizi. gerekirse atlayalım arabaya gelelim yardıma.
08.02.2023 · 28. sıra
piirsikli
07.02.2023 00:04