Sık geçen başlıklar

rebellion 8 1

ekşi profili
ya cnn türk'te deprem uzmanı jeolog konuşuyor. spiker çok çok önemli bir bilgi geldi diyip, adamın sözünü kesiyor ve cumhurbaşkanı erdoğan valiyle telefonda görüştü diyor. kafayı yiyeceğim ya, erdoğan'ın telefonu, deprem uzmanının dediklerinden nasıl daha önemli olabilir. sinirden ağlayacağım hakikaten. bir de sonrasında diğer spikere diyor ki, "sen de tekrar et istersen cumhurbaşkanının telefonunu"... size diyecek söz bulamıyorum. şu trajedide bile nasıl yalakalığı düşünüyorsunuz, nasıl bir düşüklük, ucuzluk ve korkudur bu?