Sık geçen başlıklar
umarız ismail kartal'ın mantıklı bir açıklaması vardır dediğim olay. bir hastalık veya sakatlık durumu yoksa hazırlık maçlarında da iyi performans veren bir oyuncunun kadroya alınmamasının bir nedeni yok.
eski gücünde değil arkadaşlar enseyi karartmayın. eskiden 7-8 atıyorlardı şimdi 5 atıp bırakıyorlar.
kendi leş takımlarında arda'dan 1 yaş büyük hamza, 2 yaş büyük barselona görmüş yusuf demir niye oynamıyor sorunlarını tartışmıyorlar, arda güler başlığına pisliyor kedicikler. gidin kendi maçınızı izleyin mk