Sık geçen başlıklar

balkondakicorap 1

ekşi profili
#147761334 şu entrydeki muhtemelen 2 yıllık mezunu fabrikada asgari ücretin biraz fazlasını kazanan sünepe abd fiyatını dolar kuruyla çarpıp türkiye’de daha ucuz olduğunu söylüyor ama 2 yıllık mezunu olduğu için unuttuğu bir şey var abd de insanlar dolarla maaş alıyor