Sık geçen başlıklar

vakitsizvakitsizlik 3

ekşi profili
baktım sana kızgın değilim
kırgın değilim
dargın değilim
kısacası artık ben sana "hiçbir şey" değilim.

şairin de dediği gibi; artık geçmiş anılardan ibaret olup, hiçbir şey ifade etmediği için engelli kalmasının da bir anlamı yoktur.
buna bayılan kadınların sonu ya mezarda ya karakolda bitiyor maalesef, acı ama gerçek. sağlıklı bir birey için hayır demek hayır demektir. hayır dendiği halde ısrar eden insan da laftan anlamayan, takıntılı biridir. aynı şekilde hayır demeyi naz yapmak zanneden hemcinslerimin de ıq'sundan ayrıca şüphe ediyorum. ikisinden de koşarak uzaklaşmak lazım.