Sık geçen başlıklar
sivasspor bize ters geliyormuş da bilmem neymiş. senelerdir bizleri uyuşuk futbola, beş para etmez yan paslarla geçen oyunlara alıştırdıkları için sivasspor maçına temkinli yaklaşır olmuşuz. o devir kapandı arkadaşlar. kenarda duran adama güvenin ve arkanıza yaslanıp maçın keyfini çıkarın artık. puan kaybetsek bile şuna eminiz ki bu takım son dakikaya kadar mücadele edip maçı bırakmayacaktır. zaten yıllardır istediğimiz tek şey de buydu.