siz aslında bugün hakeme kızmıyorsunuz, siz bugün 10 kişi kalan fenerbahçe’nin 1-0 maç kazandığı evrende kendi takımınızın 10 kişi kaldığı zaman 2-0’dan ve 3-0’dan maç vermesine kızıyorsunuz.
ama ya bunu kabul edecek cesaretiniz yok ya da bunu anlayacak zekanız...
09.11.2022 · 9. sıra
system42
08.11.2022 00:02