Sık geçen başlıklar

humanist bir sadist 2

ekşi profili
özür dilerim ama entryleri okuyunca sinirlerime hakim olamadım orospu çocuklarına bak yaaa. depresyona giriyorlar ama alkole, sigaraya, enstrümanlara, gym aidatlarına ve protein takviyesi için gereken meblağları/verecek paraları da var. yokluk görmemişler ki amınakoyim ya çok sinirlendim.
biz en fazla sabah uyanıp böyle hayatın anasını sikeyim diyip yine bir şeyler için mücadele etmeye devam ediyoruz.

t: yokluk bilmeyen adamlardan depresyonu öğrendiğimiz başlık.