ligde hakkımız yendi deyip süper kupa'yı ezeli rakibine hediye ettikten sonra, ligde hakkımız yendi deyip türkiye kupası'na katılmamak.
aynı zamanda ligden çekileceğiz diye on binlerce kişiyi stada toplayıp oylama bile yapmadan evlerine göndermek.
çekileceğini söylediği ligin gerçek şampiyonu olduğuna inanmak.
bu kadar saçmalık, tutarsızlık ve komediye rağmen de inanılıp desteklenmek :)
vallahi siyasetteki muadillerini de geçecek bu adam ve bu camia böyle giderse.
Sık geçen başlıklar
samimbey 5
ekşi profiliilk yarıyı izleyemedim ama ikinci yarıya bakarsak man city hiçbir şey oynamıyor. pep de kdb'yi bile çıkardı, bunu kolay kolay yapmaz aslında. liverpool biraz becerikli olsa 3-1 olmuştu.
derken city golü direkten döndü. oyuncu kaliteleri oyundan bağımsız her an her şeyi yapabilir.
bu arada hakemden önce oyuna, oyunculara bakın. bizim oyuncularımız adamdan topu almaya değil faul yapmaya gidiyor, bizim oyuncularımız taça çıkan topta bile itiraz ediyor. burada onları göremezsiniz. önce oyuncu, teknik direktör ve taraftar kendine bakacak, sonra hakem eleştirecek
derken city golü direkten döndü. oyuncu kaliteleri oyundan bağımsız her an her şeyi yapabilir.
bu arada hakemden önce oyuna, oyunculara bakın. bizim oyuncularımız adamdan topu almaya değil faul yapmaya gidiyor, bizim oyuncularımız taça çıkan topta bile itiraz ediyor. burada onları göremezsiniz. önce oyuncu, teknik direktör ve taraftar kendine bakacak, sonra hakem eleştirecek
devre arasında bir "koç" inmezse, ibrahim'in (üzülmez) ismail'i (kartal) kurban edeceği maç
penis seviyordur. (bkz: gay)
kerem idi yunus idi kerem idi yunus idi kerem idi yunus idi