Sık geçen başlıklar

bidublejack 1

ekşi profili
normalde fotokopi 1 sayfa 1 tl(!)

ama cektirecegim fotokopinin ne oldugunu sorup benim icin onemli bir belge oldugunu ogrenince 1 sayfayi 5 tl den cekti

ben de hii yazik oldu baska ciktilar da alacaktim neyse diyince
kadin yok her belge ayni fiyat degil dedi

goruyor musunuz sark kurnazini

ıcinde 2 satir yazi olan tek 1 sayfaya acimadan " bu onun icin onemli bir belge 5 tl yi gozden cikarir " diyor

hic acimam ilahi adalet derim