Sık geçen başlıklar

7 eylül 2022 kırtasiyecilerin eylem yapması 2

ekşi'de gör
normalde fotokopi 1 sayfa 1 tl(!)

ama cektirecegim fotokopinin ne oldugunu sorup benim icin onemli bir belge oldugunu ogrenince 1 sayfayi 5 tl den cekti

ben de hii yazik oldu baska ciktilar da alacaktim neyse diyince
kadin yok her belge ayni fiyat degil dedi

goruyor musunuz sark kurnazini

ıcinde 2 satir yazi olan tek 1 sayfaya acimadan " bu onun icin onemli bir belge 5 tl yi gozden cikarir " diyor

hic acimam ilahi adalet derim
hah şöyle. yıllarca istediğiniz fiyattan ittirdiniz insanlara, ya kırtasiyecidir kitaba dokunan adamdan zarar gelmez dedikçe, gidip ampule bastınız mührü. 0.75 kuruşa gelen küçük defteri 4-5 tl'den satıp, ev, araba, yazlık çektiniz altınıza.
sonra vay efendim, zinir marketlerden dolayı insanları zikemiyoruz.

edit : mesaj kutuma damlamış şakirt bir tanesi, beddualar ediyor. ne yalan, ne de yanlış bir şey söyledim, buyrun denemesi bedava, bulunduğum ilçede 3 farklı kırtasiye var (aynı 2 kırtasiyenin 3'er dükkanı var) ev ve arabaları var, gümüldür de yazlıkları var. bir tanesinin oğlu yaz boyu değiştirdiği arabalardan bir sürü story attı, gittiği mekânlarda gayette iyi para eziyordu. lütfen damlamayın, ne olduğunuzu çok iyi biliyorum.