Sık geçen başlıklar

voltairem 3

ekşi profili
twitter’dan okuduğum kadarıyla

galatasaraylılar: manu kötüyken ikinci olabiliriz.
kopenhaglılar: manu kötüyken ikinci olabiliriz.
manchesterlılar: bayern formsuz, birinci olabiliriz.

tüm beklentiler tutarsa bayern eleniyor. hayırlısı.
konunun 7-1'lik maçla ne ilgisi var lan bir anlayabilsem. saçma sapan yanıtlar.

marquinhos
casemiro
fabinho
neymar
vinicius
alisson

şu 6 adam, kendi mevkisinin an itibarıyla top 3'ünde. daha yeni copa america finali oynadılar. 2014 almanya maçı ne alaka bilmiyorum ama o kadrodan ölen var beyler.
salzburg: 27 maç 29 gol
dortmund: 89 maç 86 gol
manchester city: 6 maç 9 gol
norveç: 21 maç 20 gol

profesyonel kariyerini 1.00 gol ortalamasıyla devam ettiren herif. daha 27-28 yaşlara gelmeden yapıyor bunu. kafayı yemiş amk.