Sık geçen başlıklar
eskiden 30 lu yaşlardaki insanlar bana kocaman gelirdi şimdi anlıyorum ki 50 yaşındaki birisi bile bir çocuktan farksız yeterki insanın içindeki çiçekler ölmesin. yaş aldıkça insanları yaşlarına göre yargılamak, saygı duymak, sınıflandırmak anlamsız gelmeye başladı bana