Sık geçen başlıklar

tc at adam 2

ekşi profili
nefret etmiyorsanız,tiksinmiyorsanız bence doğru iştesiniz.

hatta işini seviyor musun sorusunun cevabını (iş akışını değiştirmeyecek samimiyette biriyle konuşurken) düşünüyorsanız bile doğru iştir.

öbür türlü dans falan bana imkansız geliyor.
iştir sevilmez.
alarm kurup uyandığın, saatlerini verdiğin şey neden sevilsin ki?