%30 fazlasını verecek enayiler olduğu sürece şaşırmadığım kuyruk.
yaa konu telefon yaa. açıp alo diyeceğimiz, whatsapp kullanacağımız, google maps'le yolumuzu bulacağımız sıradan bir alet.
böyle ekonominin ve sorumlularının allah bin belasını versin yaa.
Sık geçen başlıklar
yuruyen merdivende yuruyenlere gicigim 5
ekşi profilibakambu'yu anladık da dubois'nın neden çıktığına anlam veremediğim maç. hem defans hem ofans oynadı adam. ortaysa orta, şutsa şut, daha ne yapacaktı? tepkisinde oldukça haklı bence.
manuel saat + yağda yüzerek kızaran patates + kablolu kulaklık + hafta için elektrikli süpürge kullanmıyordur.
sen alma ulan ayı.
sen alma ulan ayı.
bilerek bilmeyerek kısmını geçtim, kariyerinin sonuna gelmişsin, maçın sonunda o pozisyonda 3 kişi ip gibi dururken sen ofsaytı bozacak yerde duruyorsan süzme gerizekalısındır. yazık senelerce aldığın paralara.
al lan, bunu da ver mahkemeye.
al lan, bunu da ver mahkemeye.
gözümde vakıflara giden paradan farkı olmayan durum.
sen istanbul büyükşehir belediyesisin. ardahan'ı ihya etmek senin işin değil, oranın insanının da kendine layık bulup seçtiği bir başkanı var zaten. herkes kendi çöplüğüyle uğraşsın.
cumhurbaşkanlığı adaylığı reklamları bunlar. başka da bir şey değil.
sen istanbul büyükşehir belediyesisin. ardahan'ı ihya etmek senin işin değil, oranın insanının da kendine layık bulup seçtiği bir başkanı var zaten. herkes kendi çöplüğüyle uğraşsın.
cumhurbaşkanlığı adaylığı reklamları bunlar. başka da bir şey değil.