Sık geçen başlıklar

yalazbey 2

ekşi profili
ondan sonra erdoğan'dan niye seçimlerde tokat yiyoruz?
mama lobisi ve ruh hastası marjinal bir grup mu yoksa her köşe başında it saldırısına uğrama tehlikesinde ki halk mı?
muhalefet bu marjinal ruh hastası grubu sahiplenirken erdoğan olanca kurnazlığıyla halkın taleplerini dile getiriyor.
belki benim oyumu yine alamayacak ama en azından ilk defa kendisini alkışlayacağım bir politik hamle yapmış olacak.
ülkenin başıboş itlerden ve ittaparlardan temizlenmesi şart.