Sık geçen başlıklar

bukucu son hava 1

ekşi profili
yurtdışında yaşıyorum. ekipte iki kişi korona oldu, diğer herkes işe gelmeye devam ediyor. buradaki insanlara göre soğuk algınlığından farkı yok. kimse maske takmıyor, ki zaten maske takma zorunluluğu da kaldırıldı. yani çok da abartmamak lazım. burada hiçbir kısıtlama geri getirilmedi.

yer: hollanda.