yurtdışında yaşıyorum. ekipte iki kişi korona oldu, diğer herkes işe gelmeye devam ediyor. buradaki insanlara göre soğuk algınlığından farkı yok. kimse maske takmıyor, ki zaten maske takma zorunluluğu da kaldırıldı. yani çok da abartmamak lazım. burada hiçbir kısıtlama geri getirilmedi.
yer: hollanda.
14.07.2022 · 19. sıra
bukucu son hava
13.07.2022 17:58