Sık geçen başlıklar

mavi kirlangic 2

ekşi profili
anlamakta güçlük çekiyorum; herkesi aptal mı sanıyor, kendi mi aptal ötesi...

ankara'yı yıllarca yönetmiş olmasa, izlemesi eğlenceli tip aslında. ama bu aptallığın ya da kötülüğün ankara'yı yıllarca yönetebilmiş olması insanın içini acıtıyor.

not: abu da orgeneral olmuş, hey yavrum...