Sık geçen başlıklar

flush royale 1

ekşi profili
konudan bağımsız olarak şunu söylemek istiyorum.
aile terapisti bir tanıdığım şöyle demişti; çiftler bize hep boşanma aşamasında geliyor. halbuki evlenmeden önce gelseler ve her meseleyi önceden konuşsalar ne iyi olurdu.

mesela şöyle bir diyalog geçerdi.
+evlendikten sonra ilk bayram tatilinde ne yapacaksınız?

erkek: bilmem tatile bir yerlere gideriz sanırım.
kadın: nasıl yani? annemlere gitmeyecek miyiz?
+ buyrun şimdi tartışın işte. evlendikten sonra değil.