Sık geçen başlıklar

lehtar25 2

ekşi profili
adam f/p lastik demiş başlığı açarken. herifler üşenmeyip premium hankook, conti, micheline, pirelli, vb lastikleri yazmış ya laaa. tanesi minimum 2k lık lastik bırakalım iyi olsun. normal bir kullanıcı için riken iyi yumuşak baya