Sık geçen başlıklar

sektiriyorumohaldeagresifim 1

ekşi profili
sene 2005 silifke - alanya arası . yok böyle bir yol.bir bakıyorsun denize sıfır . bir bakıyorsun uçurumdasın . arabanın arkası virajdan kurtulmadan önü başka bir viraja giriyor . hala var mı acaba eski yolu kullanan.

- cahilliğimi bağışlayın . yeni yol yokmuş . hala aynı yol kullanılmaktaymış . uyarısı için niccolo da vinci adlı arkadaşa teşekkür ederim .