Sık geçen başlıklar

requiescat 4

ekşi profili
arkalarındaki büyük desteğe rağmen pirolarına rest çekemeyen, piromun yanındayım diyen diğer belediye başkanlarından daha yüreklidir. yolu açık olsun.
bu sefer tam kadronun gelmesi şart. bir önceki sezon fiyaskoydu, gerek yeni karakterler gerekse senaryo başarısızdı.
alengirli aksiyona girmeye gerek yok bize akbaba’nın evindeki muhabbet yeter.