butun fareleri yakalayip bu paylasimi yapan malin evine birakacaksin yesinler beyinsizi. en mantikli cozum bu sanirim. hem bu mal mutlu olur hem de hayvanlar karinlarini doyurur.
bir sonraki paylasimlarinda patojen bakteri, virus paylasimi da bekliyorum. onlar da sonucta hayatta kalmaya calisiyor.
Sık geçen başlıklar
cesego 7
ekşi profilizaferci trollerin yine mide bulandirdigi baska bir baslik. gidin siz araplara ev satin. para icin yapmayacaginiz sey yok.
ankete gelirsek, maalesef akp'nin daha fazla oy alacagini dusunuyorum. ama bu sefer hic yaklasmadigimiz kadar bunlardan kurtulabiliriz.
ankete gelirsek, maalesef akp'nin daha fazla oy alacagini dusunuyorum. ama bu sefer hic yaklasmadigimiz kadar bunlardan kurtulabiliriz.
ruslarin ne kadar mal oldugunu bir daha yuzumuze tokat gibi carpan yayin.
ıskandinav ülkeleri bu yüzden demek ki sürekli savaş,açlık ve terörle baş başa. biraz daha namaz kilarlar umarım.
şeyh tarafından badelenen gelip eksi'de baslik açıyor..
bu olay irkciligi çoktan aşmış, bunu yapan polislere çok ağır cezalar verilmedikce son bulacak gibi gorunmuyor. yasal olan bütün izinleri almış bir yere sırf afrikalı diye gidip mafyavari baskın yapın,tehditler savurun, sonra bir de tabelasini kafanıza göre değiştirin.
umarım restaurant iyi bir avukat bulur onu yapan o faşist polisleri/mafya piyonlari hapislerde çürutur. zira yapan yaratiklar polis değil, polis uniformasi giymiş mafya. ahlaklı,durust bir polisin yapacağı hareketler değil kesinlikle bunlar. %99 istedikleri rüşvet yeterli olmamış ki mekana çokmek istiyorlar. ayrıca herhangi bir örgütle tabelanin ilgisi olmadığı da çok açık. güçleri yetiyorsa trafik ışıklarını beyaza boyasın bu mafya.. iktidar ülkedeki adaleti yok edince böyle mafyavari oluşumlar ortaya çıkar.
hayatında köyünden çıkmamış chiller afrika mutfağı ve kültürü ile dalga geçiyorlar.. bu kadar cahillik balta girmemiş ormanlardaki kabilelerde yoktur.
edit: mv. mustafa yeneroglu'na mafyatik tipli bir yaratigin söylediği yaptığı hareketleri görünce utandım. polislik mesleği kimlerin eline geçmiş. akp yi arkadasina almış bir mafya milletvekilinin hakaretler yagdiriyor.
umarım restaurant iyi bir avukat bulur onu yapan o faşist polisleri/mafya piyonlari hapislerde çürutur. zira yapan yaratiklar polis değil, polis uniformasi giymiş mafya. ahlaklı,durust bir polisin yapacağı hareketler değil kesinlikle bunlar. %99 istedikleri rüşvet yeterli olmamış ki mekana çokmek istiyorlar. ayrıca herhangi bir örgütle tabelanin ilgisi olmadığı da çok açık. güçleri yetiyorsa trafik ışıklarını beyaza boyasın bu mafya.. iktidar ülkedeki adaleti yok edince böyle mafyavari oluşumlar ortaya çıkar.
hayatında köyünden çıkmamış chiller afrika mutfağı ve kültürü ile dalga geçiyorlar.. bu kadar cahillik balta girmemiş ormanlardaki kabilelerde yoktur.
edit: mv. mustafa yeneroglu'na mafyatik tipli bir yaratigin söylediği yaptığı hareketleri görünce utandım. polislik mesleği kimlerin eline geçmiş. akp yi arkadasina almış bir mafya milletvekilinin hakaretler yagdiriyor.
akp zihniyeti nedir deseler işte tam olarak bu videodakidir.. bu yüzden bu fasistlerden bir an önce kurtulmak gerekiyor..
tam tersi bir durum olsaydı, akp'nin oyu en az %3 artmisti.. her gün tvde olurdu,şahsım tarafından videolarla yavaş çekimle anlatilirdi.. ama durum bu olunca, normal karşılanacak bu halk tarafından...
tam tersi bir durum olsaydı, akp'nin oyu en az %3 artmisti.. her gün tvde olurdu,şahsım tarafından videolarla yavaş çekimle anlatilirdi.. ama durum bu olunca, normal karşılanacak bu halk tarafından...