Sık geçen başlıklar

herteldencalmaz 1

ekşi profili
asıl işte sizler bu kadar gerizekalisiniz. borç silme nedir ya? bir ürün aliyorsun ve bunu tüm dünya bir araya gelse maliyetini sıfıra düşüremez. benim de kyk borcum var ama ben silinsin demeye utanırım.borcu silinsin demekle hadi hep beraber ödeyelim demek aynı sey. borcu 80 milyona bölelim derken tüyü bitmemiş yetimin hakkını yemek istediğinizi fark etmiyor musunuz? zamanında o krediyi hiç almamış insana haksızlık değil mi bu?