Sık geçen başlıklar

diyorumdur 1

ekşi profili
korkunç, kullanımı kötü ve kolay anlaşılır değil

geçen gün kalabalıktık siparişi vereceğiz not kısmını bulamadığımız için iptal ettik

alışık olduğumuz düzenleri tamamen değiştirmeyin ya bin yıllık tıkırında giden düzeni niye bozuyosunuz

ne olur eski hali geri gelsin