valla ona bakarsan ben de ateistim ve ramazanın hayatımda yarattığı tek değişiklik bol bol pide yemek ama ben de öyle ya da böyle bayramın bir parçası oluyorum.
dinin belli noktalarda kültür hâline geldiği unutulmamalı, derim.
edit: başlık başa kalmış. başlığı açan ve alevi olduğunu iddia eden arkadaşın gerçekten alevi olduğunu düşünmüştüm ama kaçmasından anlaşılıyor ki kötü niyetli bir trolmüş.
edit-2: bu vesileyle, ekşi yönetimi neden başlık açıp kaçanlara bir yaptırım uygulamaz, hadi onu geçtik, ilgili başlığın altında bir şekilde başlığı açanın kaçtığı ifade edilmez, böylece ikinci sıradaki entry sahibinin (bu durumda ben oluyorum) gereksiz yere küfür yemesini engellemez, hiç anlamıyorum. (bu arada, anlamadan bilmeden bana sövenlere: sensin o, ben de senin, anandır o ...)
Sık geçen başlıklar
alibey1917 7
ekşi profilimhp bir siyasi parti değil, siyasal bir çetedir. mafya liderlerini açıktan savunmalarının, onları cezaevlerinden çıkarmak için götlerini yırtmalarının sebebi budur.
maraş ve çorum katliamlarını düşünün. çok mu eski? o zaman daha yakın tarihlerde, sırf kendileri gibi düşünmüyorlar diye iyip'li aydın ve siyasetçiler üzerinde estirdikleri terörü düşünün. üniversitelerde kendileri gibi olmayan herkese (kürtler, solcular, aleviler, liberaller, mini etekli kadınlar, küpeli erkekler, oruç tutmayan sekülerler vs.) nasıl düşmanca saldırdıklarını düşünün.
ilçe seçim kurulu başkanını tehdit ya da şiddet yoluyla sindirmiş olmalarında şaşılacak bir şey yok. şiddet bunların var oluş biçimi.
dünyanın hiçbir uygar ülkesinde böyle bir çetenin siyasi hayatta var olmasına izin verilmez.
mhp kapatılmalıdır.
maraş ve çorum katliamlarını düşünün. çok mu eski? o zaman daha yakın tarihlerde, sırf kendileri gibi düşünmüyorlar diye iyip'li aydın ve siyasetçiler üzerinde estirdikleri terörü düşünün. üniversitelerde kendileri gibi olmayan herkese (kürtler, solcular, aleviler, liberaller, mini etekli kadınlar, küpeli erkekler, oruç tutmayan sekülerler vs.) nasıl düşmanca saldırdıklarını düşünün.
ilçe seçim kurulu başkanını tehdit ya da şiddet yoluyla sindirmiş olmalarında şaşılacak bir şey yok. şiddet bunların var oluş biçimi.
dünyanın hiçbir uygar ülkesinde böyle bir çetenin siyasi hayatta var olmasına izin verilmez.
mhp kapatılmalıdır.
zamanında erdoğanlar türban yasağına karşı halkı sokağa dökerken terör daveti mi yapıyorlardı, aşağılık faşist köpek?
bu alçaklıklarınızı burnunuzdan fitil fitil getirmezsek bize de sosyalist demesinler, saray köpeği! siz maaşlı trolleri fetöcülerden beter etmezsek adam değiliz!
bu alçaklıklarınızı burnunuzdan fitil fitil getirmezsek bize de sosyalist demesinler, saray köpeği! siz maaşlı trolleri fetöcülerden beter etmezsek adam değiliz!
son babala yıkımından sonra moralmen çökmüş zavallı bir incecinin, "liderim ince babala'da madara oldu, inşallah kılıçdar da babala'ya çıkıp madara olur da durumu biraz toparlarız" duasından ibaret başlık.
inceci kılığına girmiş aktrolsen allah belanı versin, samimi inceciysen azıcık kafanı çalıştır, azıcık vicdanlı ol, o çocukların sorduğu soruların hepsi haklı sorulardı ve ince'nin yanıtlarının işaret ettiği tek şey ilkesiz, omurgasız bir kariyeristti.
inceci kılığına girmiş aktrolsen allah belanı versin, samimi inceciysen azıcık kafanı çalıştır, azıcık vicdanlı ol, o çocukların sorduğu soruların hepsi haklı sorulardı ve ince'nin yanıtlarının işaret ettiği tek şey ilkesiz, omurgasız bir kariyeristti.
adam başardı.
en sağından en soluna ve kürt siyasetine kadar bütün muhalefet dersimli bir alevi'nin arkasında birleşti. türkiye tarihinde bunun bir örneği daha yok. dünyada belki obama'nın başkanlığıyla kıyaslanabilir.
onca saldırılardan, linçlerden, aşağılamalardan sonra müthiş bir başarı, gerçekten.
tanım: hakkıyla 13. cumhurbaşkanı.
en sağından en soluna ve kürt siyasetine kadar bütün muhalefet dersimli bir alevi'nin arkasında birleşti. türkiye tarihinde bunun bir örneği daha yok. dünyada belki obama'nın başkanlığıyla kıyaslanabilir.
onca saldırılardan, linçlerden, aşağılamalardan sonra müthiş bir başarı, gerçekten.
tanım: hakkıyla 13. cumhurbaşkanı.
bence gelişme var: göt kıllığından ayakkabı yalayıcılığına yükselmişler. çok değil, bir bin yıl kadar sonra insan bile olabilir bunlar.
isviçre çakısı olmasın o?