Sık geçen başlıklar

ladygaga 1

ekşi profili
inegöl

güzelliğinden falan filan değil he yanlış anlaşılmasın. insanı leş, şehir leş, ortamlar leş. il olmasını istememde ki tek sebep, il olsun da bursa kurtulsun.

en son ki seçimler de eğer inegöl olmasaydı, chp güle oynaya bursa'yı kazanmıştı. ama bu soktumunun yeri kendisi çok iyiymiş gibi, bursa'nın da kaderini belirledi maalesef.