Sık geçen başlıklar

acilen il olması gereken ilçeler 2

ekşi'de gör
inegöl

güzelliğinden falan filan değil he yanlış anlaşılmasın. insanı leş, şehir leş, ortamlar leş. il olmasını istememde ki tek sebep, il olsun da bursa kurtulsun.

en son ki seçimler de eğer inegöl olmasaydı, chp güle oynaya bursa'yı kazanmıştı. ama bu soktumunun yeri kendisi çok iyiymiş gibi, bursa'nın da kaderini belirledi maalesef.
çok net alanya merkeze bu kadar uzak olup her türlü sehir ihtiyacini karsilayan baska ilce var mi kışın bitmez gece bitmez her daim aktif biryer