Sık geçen başlıklar

verybutverygoodman 4

ekşi profili
izmir'de evimi kiraya verdim.. malum siteye ilanı koyar koymaz çok sayıda suriyeli aradı ..hiçbirisine vermedim ve yaklaşık 1aydan fazla süre hedeflediğim kiracı modelini bekledim .. demem o ki suriyeliye verseydim bi hafta bile beklemezdim ama yurdum insanı para için babasını satar...
o kadar iki yüzlüsünüz ki bir şey sizde olmadığında başkasında da olmaması için kendinizi paralıyorsunuz… size fırsat verilse eminim hepiniz sgk'nın önünde çadır kurup sabahlarsınız …35 milyar tl lik diyanet bütçesi , geçiş garantili köprüler , otoyollar , hasta garantili hastaneler gibi önümüzdeki 25 yılı ipotek edilmesini dert etmiyorsunuz ! neden ? çünkü onlar sadece size girmiyor herkese giriyor o yüzden sorun yok normal sizin için .. ama eyt olunca belki ofisteki bir arkadaşınıza maaş bağlanacak diye kıskançlıktan ne yapacağınızı bilmiyorsunuz… bırakın bütçe mütçe ayaklarını.. bütçe görseniz bomba taslağı diye karakola götürürsünüz gelmiş burada tatava yapıyorsunuz…