Sık geçen başlıklar

bunalim ismail bey 1

ekşi profili
olmuyor. ne yapsalar olmuyor. hep birşeyler eksik. hep birşeyler irrite ediyor insanı.

ne insanımızı tanıyor senaristler/yazarlar, ne sokağı, ne toplumu. ne diyaloglar bu hayatın / sokağın diyaloğu ne kişiler bu hayata bu sokağa ait. bu insanlarla neden hiç karşılaşmıyoruz biz?.

fiyasko. bunalım türk okumuşunu , herşey de manyak anlam arayan ekşi yazarları ve ergen beyinli ortayaş insanları için birebir bir dizi.

hakan günday , biraz kemal tahir okusun, biraz berkun oya dan senaryo dersi alsın.