yıllar sonra geçmişe dönülüp 2024 yılına bakıldığında konferans ligi şampiyonu olympiacos, türkiye ligi şampiyonu galatasaray hatta türkiye kupası şampiyonu beşiktaş olarak gözükecek.
ali koç'un yaptığı açıklamalar, saçmalıklar, baskınlar hatta derbi galibiyeti bile akla gelmeyecek, fenerbahçeli arkadaşlar bence gözlerini açmalılar artık, dost acı söyler.
şu saatlerde bağdat caddesi başta olmak üzere tüm ülkede bir "avrupa" kupası kutluyor olabilirdiniz..
Sık geçen başlıklar
fmucuncu 6
ekşi profilibiraz felsefik konuşayım, max verstappen'in önde olduğu bir durumda bir iki tur daha olsa yine bir iki tur daha kalırdı.
norris geçen hafta kazandı ancak hâlâ daha kırması gereken bir kabuk var.
norris geçen hafta kazandı ancak hâlâ daha kırması gereken bir kabuk var.
a o ne, a şu ne, güle güle.
"atak mı geliyor? niye?"
ya vural ya hahahaha, doğal bir troll enerjin var ha-ha.
ya vural ya hahahaha, doğal bir troll enerjin var ha-ha.
sezonu izlemesek inanacağız, adada insanlar azalınca hikmet de mi badem gözlü oldu amk.
survivor tarihinin en kötü kalpli adamı lan bu, eğilip bükülmeyi geç dansöz gibi karakteri var.
ama bu sezonun turnusolüydü, diğer yarışmacıların karakterini ve değerini bu adama gösterdikleri muameleye göre değerlendirdim hep.
survivor tarihinin en kötü kalpli adamı lan bu, eğilip bükülmeyi geç dansöz gibi karakteri var.
ama bu sezonun turnusolüydü, diğer yarışmacıların karakterini ve değerini bu adama gösterdikleri muameleye göre değerlendirdim hep.
ardahan'ı yevmiyesi ödenmemiş kürt işçi gibi moloz yığınlarının arasına bırakmışlar, yağmurluğu var, yatacak tahtası var, bir grev ateşi eksik amk, ben uzun zamandır bir şeye bu kadar gülmemiştim.