Sık geçen başlıklar

vtnstnbl1453 2

ekşi profili
vakıf aracılığı ile hayır işlemeyi doğru bulmuyorum. ancak kendi elim ile işlediğim hayırdan tatmin oluyorum.

günümüzde maalesef işin kolayına kaçıp zaman kazanmak ön planda.

fakirin yaşadığı semte gidip evine yemeklik almak, çocuklara bayramlık giyim kıyafet almak ve ihtiyaç sahiplerine direk dokunmak maddi ve manevi açıdan çok daha hayırlı gibi geliyor bana.

vakıflara yatırdığımız paraların büyük çoğunluğunun umduğumuz gibi ihtiyaç sahiplerine ulaştığına inanmıyorum.

zekaat vermek her müslümanın kişisel sorumluluğudur. para ile bence bu sorumluluktan kendimizi kurtaramayız.