Sık geçen başlıklar

happynightttt 2

ekşi profili
olur olmasına da

olsa ne olur

diyelim ben onu sevdim
o beni sevdi
ne olacak ?

en kötü ev kirası olmuş 10 bin , ortalama bir eşya alalım , hiçbir şey yapmayalım desen bile ev döşemek 100 binden aşağı değil
daha bunun evlenince geçinmesi de var

realist bakmak lazım hayata

“ parayla saadet olmaz “ klişesi sadece eski türk filmlerinde var maalesef