Sık geçen başlıklar

jayjayokocha 2

ekşi profili
nükleer bombanın gen dizilimine baktığımız zaman özellikle asya ve kuzey amerika canlılarına çok fazla zarar verdiğini görüyoruz.
özellikle türk genlerine karşı etkisi çok zayıf. sinek ısırığı kadar bir etkisi var. sonrasını hatırlamıyorsunuz. gönlünüz rahat olsun nükleer bizi teğet geçiyor.