Sık geçen başlıklar
ince'yi şu an desteklemesem de öyle bi durumda koşa koşa gidip ince'ye basacağım tabi.

edit: ikinci turda kk kalırsa kk'ye vermem diyen incecilerle, ince kalırsa ince'ye vermem diyen kk'ciler muhalifim diye kendisini avutmasın bence. sizden iyi akcı olmaz.
sinan oğan'la alakam yok ikinci tura oğan kalsa oğan'a basarım nokta.
rusya'nın, ukrayna işgaline dair haberleri görmek için takip ettiğim gazeteci. sahadan bilgiler veriyor. rusya aleyhine yalan yanlış, propaganda hizmeti güden haberleri de gözüme çok battı.
bu sabah ki bi örnek mesela,

görsel

edit: rusçu değilim, putini sevmem, rusya işgalini desteklemiyorum. yalan haber paylaşan gazetecinin de güvenilirliğini sorgular, yalan söyleyene de yalancı derim.