ince'yi şu an desteklemesem de öyle bi durumda koşa koşa gidip ince'ye basacağım tabi.
edit: ikinci turda kk kalırsa kk'ye vermem diyen incecilerle, ince kalırsa ince'ye vermem diyen kk'ciler muhalifim diye kendisini avutmasın bence. sizden iyi akcı olmaz.
sinan oğan'la alakam yok ikinci tura oğan kalsa oğan'a basarım nokta.
05.04.2023 · 20. sıra
orions
04.04.2023 00:00 ~ 00:04