Sık geçen başlıklar

simulasyon 1

ekşi profili
şu an ümit özdağ ile yaptığı yayın izliyorum da arkadaşlar nevşin mengü'nün düşünceleri gerçekten iyi değil.
bak ciddi söylüyorum.
o kadar mantıksız yerlere bağlıyor ve karıştırmaya çalışıyor ki insan acımaktan başka bir şey yapamıyor.
yazık.

yukarıdakilere katılıyorum diğer yandaş tiplerden farkı yok.