Sık geçen başlıklar

kedisevengillerden 1

ekşi profili
haberi okurken inanılmaz üzüldüm. adamcağız lösemi hastasıymış. vücudu virüsle savaşamıyor demekki. umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur.

edit: komiklik yapan yazar arkadaşların tam olarak neye güldüklerini merak ediyorum