Sık geçen başlıklar

78 kere testi pozitif çıkan adam 1

ekşi'de gör
haberi okurken inanılmaz üzüldüm. adamcağız lösemi hastasıymış. vücudu virüsle savaşamıyor demekki. umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur.

edit: komiklik yapan yazar arkadaşların tam olarak neye güldüklerini merak ediyorum